|
Spørgsmål & Svar
|
- Private Oplysninger
- Hvordan beskytter JackieJackpot.dk mine Private
Oplysninger?
JackieJackpot.dk benytter sig af den nyeste 128-bit Secure Socket Layer (SSL) krypteringsteknologi
for at sikre sig, at den følsomme data bliver overført sikkert over internettet
til vores server, der er beskyttet af den nyeste firewall. Dette betyder at dine
personlige oplysninger forbliver fortrolige og beskyttede og ikke bliver delt med
andre organisationer til kommercielle formål. Vær venlig at klikke på nedenstående
link for yderligere information:
- Hvem er det styrende organ for JackieJackpot.dk?
JackieJackpot.dk er et selvejet datterselskab af AG Communications Ltd, en virksomhed baseret på Malta med registreringsnummer C42296. Virksomheden har hovedkontor på adressen 135, High street, Sliema SLM 1549, Malta, og opererer med fuld licens 11-218965 – udstedt d.1.Maj 2012
under Spilleloven.
- Hvorfor er jeg nødt til at sende mine
dokumenter?
Vi vil gerne understrege, at den dokumentation, vi efterspørger i tilfælde af en
udbetalingsforespørgsel, er for din egen sikkerheds skyld. Det er ligeledes normal
brancheprocedure samt et engangsforetagende. Det kræves ligeledes af os, at vi sikrer
os, at pengene bliver sendt til den rette person.
Kopi af billedlegitimation er påkrævet for at bevise, at du har den juridiske alder,
der kræves for at kunne spille på vores side. Kopien af dit kreditkort er nødvendig
som bevis for brug, udløbsdato, kortejerens navn samt kortnummer (kun de sidste
4 cifre er nødvendige). Alle de kreditkortselskaber vi accepterer på siden kræver,
at vi skaffer os en kopi af det kort, der bliver brugt.
Vi er et stort, erfarent og mest af alt lovligt spilleselskab, og der er en grund
til, vi har været på markedet så længe; vi udbetaler altid. Dine dokumenter bliver
holdt og modtaget under højeste diskretion. Så snart vi har gemt den ovenstående
dokumentation på din konto, vil fremtidige udbetalingsforespørgsler blive godkendt
uden forventede forsinkelser. (PCI Certifikat)
- Hvordan ved jeg, at JackieJackpot.dk spiller
efter reglerne?
Retfærdigt spil er vores grundlag. JackieJackpot.dk har forpligtet sig til at levere retfærdigt
spil til enhver tid, og vi forstår vigtigheden i at forklare, hvordan dette opnås:
Vi her på JackieJackpot.dk tilbyder en 1 ud af 3 statistik. Dette er en statistik, der
er garanteret på vores hjemmeside men i stor skala blandt alle vores spillere og
er uafhængigt bekræftet af Itech laboratorier, for at vi kan opnå vores spillelicens.
Nogle vil vinde mere end 1 ud af 3 og andre mindre, og det er sådan vi skaber vores
vindere; men 1 ud af 3 er det garanterede gennemsnit. (Itech laboratorier certifikat)
Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
- MitID
- Hvad er MitID?
MitID er et system til bekræftelse af ægthed, som giver høj beskyttelse mod indtrængen og hackere. MitID består af dit Bruger-ID og en totrinsbekræftelse, for øget sikkerhed når du logged ind på et online kasino, din bankkonto mm. Besøg
for flere oplysninger.
- Hvorfor skal jeg bruge MitID til at logge
på min konto hos JackieJackpot.dk?
MitID giver meget høj beskyttelse af din konto, og det er obligatorisk for online spillesites i Danmark.
Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
- Bonusser
- Hvordan får jeg min 100% match up bonus?
100% match up bonus er noget som JackieJackpot.dk tilbyder
til alle sine nye spillere. Alt du skal gøre for at gøre krav på denne bonus er
at indsætte penge for første gang af minimum kr100.
- Hvorfor har jeg ikke modtaget min bonus?
Eftersom alle vores kampagner kører efter GMT tid, kan det være at tidspunktet,
der hvor du opholder dig, ikke er det samme og at tilbuddet derfor ikke længere
gælder. Du er velkommen til at kontakte vores venlige serviceteam og forhøre dig
om andre nuværende kampagner eller tilbud.
Som ifølge vores vilkår og betingelser vil vi gerne minde om at alle kontoer, der
har afventende udbetalingsefterspørgsler stående tilbage, ikke vil modtage nogen
kampagnebonusser.
Spillere kan anmode om at afvise bonusser og er dette tidligere blevet gjort, vil
bonusser ikke blive overført til kontoen. Vær venlig at kontakte vores venlige kundeservice
for at undersøge eller ændre dette.
Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
- Hvor kan jeg finde JackieJackpot.dks bonuspolitik?
JackieJackpot.dks udbetalingspolitik kan findes her: link.
- Indbetaling
- Hvordan indbetaler jeg?
- For at kunne indbetale må du først have en konto til rigtige penge.
- Klik derefter på knappen “kassen” og vælg derefter "indbetal"
- Vælg derefter den metode, du ønsker at benytte dig af.
- Følg vejledningen på siden.
- Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
- Kredit- og betalingskort:
- Alternative betalingsmetoder:
Kan jeg se alle mine tidligere indbetalinger?
Ja - det er muligt at se dine tidligere indbetalinger
- Klik på ‘Min konto’ i Lobbyen og gå til fanen "Transaktionshistorik".
- Vælg "Mine indbetalinger" fra rullemenuen og vælg derefter den periode, du ønsker
at få vist.
- Tryk derefter på 'Vis konto' og den ønskede information vil komme frem.
Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
Indsend dokumentation
- Hvordan indsender jeg dokumentation?
1. Log ind på din JackieJackpot.dk Konto og klik på “Min Konto”. Vælg “Overfør Dokumenter".
2. Overfør op til 6 filer per indsendelse, og op til 10 filer i en enkelt web-session. Accepterede filtyper er: JPEG, PNG og TIFF. Maksimal overførselsstørrelse er 6 MB per fil.
3. Når en fil er korrekt indsendt, kan den ikke slettes via hjemmesiden. Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte kundeservice.
4. Dokumentoverførselsværktøjet understøttes af IE10, IE11, Firefox, Chrome, og Safari-browsere. Mobile enheder, der anvender iOS 7 og opefter, og Android 4.3 og opefter, understøtter også værktøjet.
- Hvilke typer filer accepteres?
Dokumentoverførselsværktøjet accepterer kun JPG, PNG & TIFF filer. Kun den første side af TIFF filer bliver gemt.
Udbetaling
- Hvordan får jeg gevinster udbetalt?
Når du ønsker at foretage en udbetaling, skal du blot:
- Klik på ”Menuen” i lobbyen.
- Klik derefter på “Udbetaling”.
- Vælg din foretrukne udbetalingsmetode - og udfyld den korte formular.
- Klik på ”Udbetal” og din anmodning vil blive sendt til behandling. Du vil derefter blive betalt i overensstemmelse med din valgte udbetalingsmetode.
- Flere anmodninger om udbetaling foretaget inden for en 24 timer periode, ved brug af samme udbetalingsmetode kan kombineres i én udbetaling.
- Du kan følge din anmodning om udbetaling ved at gå til ”Min konto” i menuen.
Bemærk venligst, at behandlingstiden varierer mellem betalingsmetoder. Dine personlige oplysninger skal være korrekt angivet for at modtage dine penge inden for de ovennævnte tildelte tider. Hvorfor ikke tjekke vores behandlingstider før du vælger din betalingsmetode.
- Hvor kan jeg finde JackieJackpot.dks udbetalingspolitik?
JackieJackpot.dks udbetalingspolitik kan findes her:link.
- Kan jeg annullere min anmodning om udbetaling?
Anmodninger om udbetaling bliver behandlet inden for 48 timer fra tidspunktet for anmodningen. I løbet af denne periode kan du annullere din anmodning i ”Venter på behandling'” boksen i Kassereren og føre beløbet tilbage til din saldo. Simpelthen blot:
- Inden for Kassereren, klik på ”Afventende Udbetaling” knappen til venstre.
- Vælg den transaktion, som du ønsker at annullere, og klik på ”Overfør penge tilbage til min Konto” knappen placeret nederst.
- Beløbet bliver nu ført tilbage til din JackieJackpot.dk konto.
Efter 48 timer fra datoen for anmodningen, vil status for din udbetalingsanmodning ændres til ”Gennemføres”, og du vil ikke længere være i stand til at annullere den. Du vil få besked via e-mail, når din anmodning om udbetaling er behandlet, og pengene er sendt til dig i henhold til den metode, du har valgt.
- Skal jeg sende dokumenter hver gang jeg vil have udbetalt gevinster?
Kort sagt: NEJ – Vi vil kun anmode om, at du sender din dokumentation én gang. Det vil så blive gemt på din konto og fremtidige anmodninger om udbetaling vil ikke blive pålagt nogen forsinkelser forudsat den samme betalingsmetode anvendes. Dog kan yderligere dokumentation blive anmodet om i tilfælde, hvor en anden betaling er blevet anvendt.
- Hvis anmodet om, hvordan sender jeg dokumentation?
Vi tilbyder 3 nemme måder for dig at sende os din dokumentation:
- E-MAIL - Du kan scanne og e-maile en kopi af dokumenterne til os. Du kan også tage et billede af dokumentationen, ved hjælp af et digitalt kamera. Vi vil råde at gemme billedet i .jpg-format.
- FAX - Du kan faxe dem til et af vores gratis numre. Hvis du sender dokumenter via fax, vær venligst opmærksom på at du skal medtage dit brugernavn på dokumentet. Hvis det er nødvendigt kan du finde disse oplysninger ved at besøge Kassereren, og klikke på "Dine kontooplysninger" knappen, som er placeret til venstre på din skærm.
- POST - Du kan sende kopier af dine originale dokumenter med posten til følgende adresse: 135, High Street, Sliema SLM 1549, Malta
Når vi har denne information gemt i din fil, vil enhver fremtidig anmodning om udbetaling blive behandlet og godkendt uden nogen forsinkelse. Hvis du ikke har fundet svar på dit spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os og vi vil hjælpe dig på enhver måde, vi kan!
Har du stadig
brug for hjælp? Kontakt vores døgnåbne Kundeservice Team
ROFUS
- Hvad er ROFUS?
ROFUS er den danske Spillemyndigheds nationale register. Hvis du frivilligt udelukker
dig selv på ROFUS, får du blokeret din adgang til og bliver ekskluderet fra alle
websteder, som drives af licenserede operatører i Danmark i den relevante tidsperiode.
Flere oplysninger om det nationale register kan findes her: ROFUS
- Kan jeg åbne en ny konto og spille, mens
jeg er ekskluderet på ROFUS?
Du kan ikke åbne en ny konto og spille, mens du er ekskluderet på ROFUS. Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
Teknisk
- Hvor kan jeg finde detaljeret hjælp om
alle spillene?
Tryk på knappen Hjælp (?)
i ethvert spil for at lære, hvordan du spiller det. Så får du detaljeret instruktion
og forklaring på, hvordan du spiller spillet, præmiebeløbene og odds.
Yderligere hjælp fås ved at klikke på det følgende link: HJÆLP
- Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit
NemID ID og min adgangskode?
- Hvis du ikke kan logge på med NemIDog du har glemt dit NemID og din adgangskode,
skal du gå til
nemid.nu
- Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at
der er uoverensstemmelse mellem spillets resultat og gevinst?
Den bedste måde at kontrollere det kort, du lige har spillet, er ved at genspille
kortet i spilhistorikken eller send et skærmbillede af det kort, du har spillet,
til
med en kort beskrivelse af det problem, du mener du har oplevet, og tid og dato
for det spillede kort.
- Hvordan sender jeg et skærmbillede
af det kort, jeg har spillet?
Gør som følger for at sende et skærmbillede:
- Sørg for, at den skærm, som du ønsker at kopiere, er det åbne vindue.
- Tryk på tasten "PrtScn" (Print Screen) øverst til højre på dit tastatur.
- Åbn en ny e-mail i Outlook eller tryk på Opret meddelelse for en ny e-mail-meddelelse
(i f.eks. Hotmail eller Yahoo).
- Indsæt skærmbilledet i en ny e-mail ved at trykke på Ctrl+V.
- Send e-mailen.
Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
- Hvordan slår jeg cookies til?
Cookies er oplysninger, som websteder lagrer på din computer. Cookies tillader websteder
at genkende din computer, næste gang du er på webstedet, og huske dine præferencer.
Nogle websteder fungerer muligvis ikke ordentligt, hvis du slår cookies fra.
For at spille på vores websted, skal du slå alle cookies til i din webbrowser, også
trejdjepartscookies. Du kan gøre dette ved at følge instruktionerne for din webbrowser:
- Safari 5
- Safari 3
-
Safari Mobile
- Internet Explorer 9 or higher
- Internet Explorer 7 and 8
- Internet Explorer 6 and 6.5
- Opera
- Firefox
Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
FAQ om turneringer
- Kan jeg se et hvilket som helst rangliste?
Du kan kun se en rangliste, når du har opfyldt minimumkravene for den pågældende turnering.
- Opdateres en rangliste automatisk?
Ja! Men vi kan ikke opdatere en rangliste, så længe den er åben. For at se de seneste resultater skal du derfor lukke vinduet og åbne det igen.
- Kan jeg tjekke min placering på min mobil?
På nuværende tidspunkt er det desværre kun muligt at se ranglister og turneringslister på webplatformen. Men du kan forbedre din placering i turneringen ved at spille på din mobile enhed såvel som på din PC.
- Hvad sker der, hvis jeg har lige så mange “førerpoint” som en af de andre spillere, når turneringen er slut?
Hvis 2 eller flere spillere har indsamlet det samme antal point i en turnering, så tildeles den spiller, som først nåede det givne pointantal, den højeste placering og muligvis en større gevinst.
- Hvad afgør en spillers placering i turneringen?
Afhængig af den enkelte turnering, indsamler du Turneringspoint for hver indsats, Belønningspoint eller sejre. Des flere Turneringspoint du har, des højere er din placering i turneringen. Denne information fremgår øverst på hver rangliste. Står der for eksempel: “Øg din score ved at spille,” betyder det, at turneringen er baseret på din indsats.
- Kan jeg deltage i præcis den turnering, jeg ønsker?
Spillere er kvalificeret til mange af vores turneringer, og mange spillere har eksklusiv adgang til særlige turneringer. Det vil fremgå af Turneringslisten, hvem der er kvalificeret til at deltage i den pågældende turnering.
- Kan jeg deltage i mere end én turnering ad gangen?
Ja! Spillere kan deltage i flere turneringer på én gang, så længe de opfylder minimumkravene for hver turnering.
Belønningsprogram
- Hvad er belønningspoint?
- Belønningspoint er en anden måde, hvorpå JackieJackpot.dk kan belønne vores loyale spillere.
- Medlemmer på JackieJackpot.dk, som spiller med rigtige penge, kan løbende samle belønningspoint
når det spiller.
- Når spillerne har samlet et bestemt antal belønningspoint sammen, har han mulighed
for at indløse disse belønningspoint til
bonuspenge.
- Hvordan kan jeg melde mig til belønningspoint?
- Alle spillere, som spiller med rigtige penge, samler automatisk belønningspoint,
når de laver et indskud på deres rigtige pengekonto.
- Det koster ikke spillerne noget ekstra at samle belønningspoint.
- Det er obligatorisk at samle belønningspoint, men spillerne kan selv bestemme om
de ønsker at indløse dem.
- Hvordan samler spillere belønningspoint?
- Belønningspoint gives automatisk, og er baseret på spil med rigtige penge, samt
en spillers nylige aktiviteter.
- Standard optjeningsraten er 1 belønningspoint for hver 35
der spilles.
- Antallet af belønningspoint der gives pr. spil, afhænger på spillet og/eller hvilket
type spil, som spilleren laver.
- Belønningspoint kan gives som et specielt tilbud, eller som en gave fra JackieJackpot.dk.
- Man kan ikke få belønningspoint for øvespil.
- Hvordan indløser spillere belønningspoint?
- Når spillerne har samlet minimumsantallet af point sammen, får de mulighed for at
indløse disse til bonuspenge.
- Indløsning til bonuspenge sker ved kassen på JackieJackpot.dk siden.
- Mængden af bonuspengene skal være mere end eller lig med hvad der minimum er tilladt
i henhold til spillerens aktuelle belønningsniveau, og lige med eller mindre end
hvad der maksimalt er tilladt i henhold til spillerens aktuelle belønningsniveau.
- Indløste bonuspenge sættes ind på spillerens spillekonto.
- Indløste belønningspoint trækkes fra spillerens pointsaldo, men ikke fra spillerens
samlede antal belønningspoint.
- Point, som gives som en præmie kan ikke veksles til kontanter.
- Indløste belønningspoint kan veksles til kontakter, hvis kriterierne for kontaktudbetaling
mødes.
- Indløste point er underlagt kravene for standardbonusser på spil. Se venligst Bonus Policy for yderligere oplysninger.
- Den maksimale indløsning af belønningspoint pr. måned beregnes på følgende måde:
kr1.000
- Hvor mange belønningspoint kan man have?
- Når en spiller når til et bestemt antal belønningspoint, opgraderes deres konto
automatisk til det næste belønningsniveau.
- Hvert nyt belønningsniveau giver en forbedret indløsningsrate for belønningspointene.
- Det samlet antal belønningspoint gives på samme tid, og anses som belønningspoint.
- Det samlet antal belønningspoint beregnet på spillerens aktivitet gennem hele hans
levetid.
- Det er ikke muligt at indløse belønningspoint til kontanter.
- VIP-niveauet er kun pr. invitation.
- Er der en gyldighedsperiode?
- Samlede belønningspoint beregnes ud fra samtlige dine aktiviteter som spiller hos os. Pointene udløber ikke.
- Belønningspoint som ikke benyttes indenfor en periode på tre måneder udløber og vil blive slettet fra din pointsaldo.
- Hvad sker der med belønningsniveauet
og belønningspointene, hvis en konto lukkes?
- Hvis en spiller vælger at lukke sin JackieJackpot.dk konto, vil han miste sit belønningsniveau,
samt alle hans belønningspoint, som var på kontoen.
- Det er ikke muligt at overføre belønningspoint og belønningsniveauer til en anden
konto.
- Hvis en konto lukkes af JackieJackpot.dk, ligegyldig årsagen, slettes både belønningsniveauerne
og belønningspointene, som var på kontoen.
- Belønningspoint i mobilspil
- Det er muligt at samle belønningspoint på mobilplatformen, såvel som på web-spillene
på JackieJackpot.dk.
- JackieJackpot.dk Mobil Spillere optjener point på nøjagtig samme måde.
Still need
Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
Generel Information
- W Hvor kan jeg finde JackieJackpot.dks vilkår og betingelser
JackieJackpot.dk’s terms and conditions can be found here: link.
- Hvorfor kan jeg ikke længere spille på
Øvelsesniveau?
Når du åbner en træningskonto, får du 250 trænings-spil at spille i. Hvis du fortsætter
i træningsfunktionen og du har opbrugt dine 250 trænings-spil, vil du være nødt
til at indbetale minimum kr100 på en konto for rigtige
penge, hvorefter du vil have mulighed for at spille endnu 250 'trænings-' spil.
- Hvorfor må jeg ikke åbne en konto til
Rigtige Penge på grund af det land jeg opholder mig i?
For nogle af vores klienter gælder det, at det land de opholder sig i ikke tillader
deres borgere at spille om rigtige penge. Det glæder os derfor, at de af Jer, der
ikke kan oprette en konto med Rigtige penge, kan nyde godt af vores hjemmeside med
en Øvelseskonto.
- Hvad er det intenderet spilleaktivitetsfelt på registrereingsformen?
Det intenderet spilleaktivitetsfelt bruges til at bestemme, hvor ofte du regner med at anvende din konto og på hvilket niveau, du vil foretage væddemål på din konto.
- Hvorfor skal jeg udfylde det intenderet spilleaktivitetsfelt?
Denne information er påkrævet at blive indsamlet ved registreringstidspunktet ifølge den lokale lovgivning i dit land og udgør en del af Responsible Gaming mamagement praktiserede af JackieJackpot.dk.
- Hvordan er den intenderet spilleaktivitetsinformation anvendt på min konto?
Dit valg mellem lidt, mellem og meget vil blive brugt til at sammenligne din egentlige væddemålsaktivitet på din konto, for at kunne assistere dig i at styre din spilleaktivitet og sikre, at den svarer overens med din intenderet hensigt.
- Hvordan afmelder jeg mit abonnement?
Vi vil være meget kede af, at du forlader vores fantastiske side. Vi opfordrer dig
til at overveje det igen, inden du tager den store beslutning at forlade os. Vi
holder gerne din konto åben for dig, så du kan vende tilbage til os, når du får
tid. Kontakt os venligst, hvis du føler dig nødsaget til at lukke din konto og lad
os vide, hvorfor du ønsker at forlade os og vi vil holde os i kontakt med dig.
- Hvilke valutaer kan jeg spille med på
siden?
JackieJackpot.dk tilbyder spillere at satse med 2 valutaer:
- € - Euro
- Kr - Kroner (DKK)
Disse er de eneste tilgængelige valutaer på siden. Så hvis du indbetaler med en
anden end ovennævnte valuta og du foretager en udbetalingsforespørgsel, vil din
gevinst blive omregnet til din valuta ved anvendelse af valutakursen på dagen.
- Hvad betyder GMT?
GMT er en forkortelse for Greenwich Mean Time, der er den internationale tidszone,
grundlag for verdenstidsuret. Det bruges til at henvise til
Koordineret Universal Tid, når denne ses som en tidszone.
Bemærk venligst at alle vores kampagner kører efter GMT tid. Vi viser de tidspunkter,
hvor imellem kampagnerne kører.
Hvis du er i tvivl om GMT tiden og dets forhold til dit land/tidszone, klik da venligst
på følgende link:
http://wwp.greenwichmeantime.in/
Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
Hjalp dette?
Lad os venligst vide om du fik svar på dine spørgsmål. Vi vil meget gerne høre fra
dig.
- Lær mere om Udbud af Spil i Danmark (2014)
Udbud af Spil i Danmark (2014)
<< Tilbage til hjælp forsiden
|
|
|